Cada de picior varicoasa, Mersul pe jos


Sus Cel mai simplu exercitiu este mersul pe joscat mai mult timp. Miscati-va picioarele! Mersul pe jos este o modalitate excelenta de a stimula circulata sangelui la nivelul picioarelor. In loc de a utiliza liftul cada de picior varicoasa scara rulanta, urcati scarile.

Varice variate: descriere

Chiar daca mergeti la o plimbare de scurta durata in jurul blocului, veti observa cu timpul ca aceasta actiune va imbunatati foarte mult simptomele. Pedalari Sus Asezati-va pe podea, intinsi pe cada de picior varicoasa. Mainile vor fi intinse de-o parte si de alta a corpului sau chiar sub fese pentru a preveni frecarea partii inferioare a spatelui de podea.

Ridicati picioarele de pe podea si pedalati ca atunci cand sunteti pe bicicleta. Cu cat veti ridica mai sus picioarele, cu atat se va intensifica mai mult circulatia sanguina.

Pe de alta parte, mentinerea picioarelor la o distanta mai mica de sol, va creste rezistenta si va tonifia muschii abdomninali. Se vor continua exercitiile pana va simtiti sangele cum circula prin picioare cada de picior varicoasa pana cand orice durere a picioarelor se va diminua.

Ridicari ale picioarelor Sus Spre deosebire de ridicarile cu picioarele efectuate la sala de sport, care sunt proiectate pentru tonifierea coapselor interioare sau exterioare, aceste ridicari sunt concepute pentru a imbunatati fluxul de sange prin cada de picior varicoasa piciorul.

cada de picior varicoasa tratamentul cu varicoza non-orpeabila

Intindeti-va pe spate, punandu-va mainile sub fese pentru a preveni frecarea partii inferioare a spatelui de podea. Tineti fesele pe podea si presati si ridicati putin zona inferioara a spatelui de pe podea. Ridicati un picior si tineti-l in aceasta pozitie pana cand simtiti cum sangele incepe sa strabata gambele si coapsele.

Exercitii fizice pentru varice

Repetati miscarea si cu piciorul opus. Pentru relaxarea suprema, stati asezati pe podea cu fesele sprijinite de alt perete.

cada de picior varicoasa picioarele din varicoza

Odihniti-va picioarele in pozitie ridicata pe un perete si simtiti cum circulatia sangelui se imbunatateste. Puteti ridica picioarele alternativ si rotiti glezna pentru a imbunatati si mai mult circulatia la nivelul piciorului.

Intinderi ale gambelor Sus Aveti nevoie de un stepper sau o banca mica ori un alt obiect asemanator cu o treapta. Stati pe treapta cu amandoua picioarele. Calcaiele trebuie sa fie asezate in exterior.

Ridicati-va pe varfurile de la picioare si apoi, cand lasati calcaiele jos, coborati de pe treapta.

Complicatiile varicelor

Faceti acest exercitiu aproape de un perete care va poate ajuta la mentinerea echilibrului. Faceti cate 40 de repetari.

cada de picior varicoasa kerosen de la varicoseza

Cu ajutorul acestui exercitiu, va veti intinde partea din spate a muschilor gambei. Flexarea genunchilor si gleznelor Sus Asezati-va sprijiniti cu spatele de perete. Indoiti piciorul si aduceti genunchiul la piept fara a presa cu mana rotula.

Varicele si expunerea la soare

Cand tineti piciorul in aceasta pozitie intindeti si indoiti piciorul de mai multe ori. Alternati intensitatea miscarilor - nu lasati piciorul sa cada brusc, mai degraba incordati muschii gambei si tendoanele din jurul gleznei.

Repetati cu piciorul opus. Indoirea picioarelor Sus Culcati-va pe spate si ridicati in aer ambele picioare. Intindeti un picior spre tavan, in timp ce-l indoiti pe celalalt, fara sa atingeti podeaua.

Miscarea este asemanatoare cu mersul pe bicicleta, doar varicoza pe tratarea picioarelor fara operaiuni trebuie sa indreptati fiecare picior complet in sus, atunci cand il extindeti. Exercitii la sol Sus Un astfel de exercitiu presupune sa stati intinsi pe sapte si sa ridicati un picior incet de la podea. Schimbati piciorul si repetati cu celalalt picior.

Continuati in acest mod pana faceti trei seturi a cate 12 ridicari ale fiecarui picior. Apoi ridicati piciorul spre piept, inainte de a-l cobori inapoi spre podea. Puteti ridica si ambele picioare in aer si apoi sa le miscati spre exterior, intr-o miscare de genul foarfeca si apoi rotiti-le ca si cum ati merge pe bicicleta. Faceti cel putin un minut fiecare dintre aceste doua exercitii, intrucat ridicarea picioarelor va stimula circulatia globala a sangelui.

Exercitii in picioare Sus Mergeti pe varfuri cateva minute si apoi pe calcaie. Acesta este un exercitiu foarte bun pentru venele varicoase. Cada de picior varicoasa sa ridicati calcaiele si stati pe varfuri. Sprijiniti-va de o balustrada sau un perete daca este necesar. Repetati exercitiul de 30 de ori in fiecare zi.

Alte masuri.